Agenda en stukken ALV

De Algemene Ledenvergadering zal DIGITAAL worden gehouden op maandag 26 oktober om 19.45 uur. Voor deelname aan de vergadering krijgt je enkele dagen vóór de ALV een mail met de mogelijkheid je aan te melden voor het volgen van de ALV. Je ontvangt dan op maandag een email met de spelregels voor de deelname aan de vergadering en een link voor het inloggen op de vergadering. Je hebt daarvoor geen speciaal programma nodig, maar wel de toegang tot een computer of IPad, internettoegang en de mogelijkheid om te typen.
De vergaderstukken zijn beschikbaar op Telegolf onder het tabblad “Vergaderstukken’.
Op 26 oktober om 17.00 uur is er gelegenheid tot het digitaal stellen van gedetailleerde vragen aan de penningmeester met betrekking tot de financiën van de vereniging, de stichting en Landgoed De Belder. Indien u hiervoor belangstelling heeft, word je verzocht je uiterlijk 3 dagen van te voren te melden bij de penningmeester.