Bridgecompetitie start 21 oktober

Ook dit jaar zal er weer gebridged worden bij onze Golfclub. Zoals gebruikelijk starten we weer in oktober, op elke derde vrijdag van de maand om 13.30 uur. Van elk bridge-duo dient 1 persoon lid te zijn van onze Golfclub
Het bestuur van GCD heeft toestemming gegeven om met eigen bridge-mate kastjes te gaan werken, de daarmee gepaard gaande aankoopkosten zijn betaald door de stichting en moeten over een aantal jaren worden terugbetaald uit de inschrijfgelden.
De opzet van de bridgemiddagen blijft in grote lijnen hetzelfde als voorgaande jaren. Het inschrijfgeld zal worden aangepast naar € 5,00 per persoon en zal worden gebruikt voor de terugbetaling van de aangeschafte kastjes, het onderhoud van de kastjes en prijzen voor die middag. Het inschrijfformulier in de hal van het clubhuis komt te vervallen.
Onderstaand de speeldagen voor de eerste 3 maanden en bij wie u zich dient op te geven:
vrijdag 21-10-2016 opgeven bij Jan Laarhuis, ji.laarhuis@gmail.com, 0653760725
vrijdag 18-11-2016 opgeven bij Jan Laarhuis
vrijdag 16-12-2016 opgeven bij Henk Blömer, h.blomer@home.nl, 0650514333
In 2017 zijn de bridgedata: vrijdag 20 januari, vrijdag 17 februari en vrijdag 17 maart 2017.
Zie voor meer informatie over de bridgecommissie de speciale pagina. Of lees Bridgen bij Golfclub Driene.
Wij hopen u allen weer te ontmoeten op deze gezellige bridgemiddagen.