Golfweek succesvol afgesloten

De golfweek werd afgesloten met de ‘Nine (feitelijk 13), Dine and Wine. Voor de tweede keer en wederom met fantastisch weer. Marjan Clement en Alfons Esman hebben de wedstrijd voortreffelijk geleid. Zie de uitslag op de uitslagpagina. Niet moet worden vergeten dat de gehele wedstrijdcommissie zich gedurende de golfweek bijzonder heeft ingezet.

De crew van Ari heeft verspreid over de baan voor een uitstekende dine and wine gezorgd. Zie de betreffende pagina voor het indrukwekkend aantal medewerkers en vooral de inhoudelijke kant van het dine-gedeelte.

Het geheel werd afgesloten met een dankwoord van Wil Koning die samen met Hetty Maissan namens het bestuur de greenkeepers, de Pro, de shop, de horeca en de wedstrijdcommissie in het zonnetje zette. Het geheel werd afgesloten met de traditionele chipwedstrijd. Deze wedstrijd voor het behoud van de vierde handicart leverde € 525 op. Ook voor dit gedeelte is een fotopagina met ook een filmpje gemaakt.