Handicart consuls

De “Stichting Handicart”stelt op basis van een bruikleen-overeenkomst vier handicarts ter beschikking aan Golfclub Driene zodat tijdelijk of permanent minder valide golfers het golfspel kunnen blijven beoefenen. De clubconsul is de schakel tussen Golfclub Driene en de stichting Handicart.

Werkwijze
Minder valide golfers (in bezit van het GVB) kunnen, via de clubconsul, een gebruikerskaart aanvragen bij de Stichting Handicart. Een medische verklaring is noodzakelijk. Na afgifte van een incassomachtiging van € 10,- ontvangt men na ca. 10 dagen de gebruikerskaart.

Gebruikerskaart
Kaarthouders kunnen bij vrijwel alle golfclubs in Nederland gebruik maken van een Handicart tegen landelijke uniforme tarieven.  Niet kaarthouders kunnen alleen gebruik maken van de Handicart indien kaarthouders geen aanspraak maken.

Tarieven per ronde van 18 of 9 holes
Eén kaarthouder                                             €   4,–
Twee kaarthouders in één kar                        €   8,–
Kaarthouder met een niet kaarthouder          € 12,–
Niet kaarthouders per kar                              € 25,–
Gebruik t.b.v. wedstrijden per dag                 € 50,–

Wedstrijden
Tijdens wedstrijden mag de handicart uitsluitend worden gebruikt door spelers met een officiële gebruikerskaart.

Jaarlijks vindt een handicartwedstrijd plaats op Golfclub Driene. De opbrengst hiervoor komt geheel ten goede aan de Stichting Handicart.

Tijdig reserveren

via 074 – 250 84 66

vacature

Handicart consul