Inschrijven Champions League Toernooi

Ook dit jaar organiseren we weer het Champions League Toernooi (Matchplay) voor ALLE leden.

Wie wordt de opvolger van Evert Jan Nijhoff?

De eerste ronde is in april, de tweede in mei, etc.  Je mag zelf weten of je 9 of 18 holes speelt en wanneer (wel in de betreffende maand). Dat spreek je af met jouw tegenstander. Indien er een datumprobleem ontstaat precies nog aan het einde van een maand, even contact opnemen met de wedstrijdleiding. De spelvorm is matchplay met 50% hcp verrekening. De winnaar gaat door naar de volgende ronde.

Opgeven kan via Telegolf (kijk in de wedstrijdkalender bij april en dan de bovenste regel – geen grap), via Facebook of door een bericht aan mij (Ton de Vent 06-37612475)

De afgelopen jaren hadden we steeds meer dan 100 deelnemers. Dit jaar hopen we dat nog meer leden meedoen. Het schema met de wedstrijden komt in de hal te hangen.

De loting wordt op 27 maart live gedaan bij de Three Musketeers, allen welkom vanaf 20 uur.

Succes allemaal!

Eric-Jan Smit, Melvin de Boer, Mike Westera, Tom Vaneker en Ton de Vent