VANAF 11 MEI ONDER VOORWAARDEN WEER GOLFEN

Vanaf maandag 11 mei mogen ook volwassenen weer de baan in. Dat wel onder strikte voorwaarden waaronder het vooraf reserveren van een starttijd. Over de voorwaarden verschijnt uiterlijk zondag een Driener Approach. Het wachten is nog op de officiële toestemming van de gemeente. De gemeente moet weer wachten op de noodverordening van de veiligheidsregio Twente.

JEUGD t/m 18 jaar – ook vanaf 11 mei onder begeleiding
Vanaf 29 april mag de jeugd tot en met 18 jaar weer golfen. Voor hen geldt een door de gemeente goedgekeurd protocol. Golfen is toegestaan op door de weekse dagen van 16.00-21.00 uur  en in het weekend en de schoolvakanties van 09.00-21.00 uur.  Natuurlijk gelden de richtlijnen van het RIVM. Het clubhuis blijft onveranderd gesloten. De matten op de Driving Range zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand kan worden bewaard. De greenkeepers hebben de baan corona proof gemaakt. De posters met richtlijnen en waarschuwingen zijn bij de drukker. Ouders moeten hun kinderen, als zij niet alleen op de fiets kunnen komen, op het parkeerterrein afzetten en dan weer vertrekken.  Onze 18 jeugdleden en hun ouders worden door de jeugdcommissie geïnformeerd.

Voor vragen: Ton de Vent (corona coördinator).