Lustrum Ryder Cup met BBQ

De lustrumwedstrijd Ryder Cup met barbecue wordt georganiseerd voor alle leden van Driene die handicap 54 of lager hebben. Inschrijven is mogelijk via Telegolf voor een 9 holes wedstrijd (om 9 uur) of een 18 holes wedstrijd (om 13 uur). De wedstrijdvorm is Matchplay. Alle 9 of 18 holes worden uitgespeeld.

Aan het eind van de dag zal na de prijsuitreiking (om ongeveer 18 uur) een barbecue worden georganiseerd. De kosten bedragen € 10 inclusief BBQ en € 7,50 voor alleen de wedstrijd, zonder de BBQ dus. De club draagt financieel bij aan deze wedstrijd.

Het thema is Amerika tegen Europa. Je wordt ingedeeld in een van de twee teams.

We maken er een mooi lustrumfeestje van. De inschrijving voor 18 holes is inmiddels al overtekend. De wedstrijdcommissie gaat zich beraden of uitbreiding van het aantal deelnemers mogelijk is.