Tijdens de woensdagavond van de Golfweek stond er vanuit de club geen wedstrijd gepland. Na overleg tussen Vrienden van Driene en de WeCo is besloten om een extra wedstrijd te organiseren. Niet alleen voor De Vrienden, maar voor alle leden (Dames en Heren) van Golfclub Driene. Zoals gebruikelijk tijdens de VVD woensdag avond wedstrijden is er na de wedstrijd mogelijkheid om te eten.
- Woensdag 1 juli
- Teetime: 17.30 uur
- Spelvorm: Matchplay Best Ball
- Inschrijfgeld 6 euro
- Daghap: BBQ – € 20,00 p.p.
Schrijf je bij voorkeur in via IntoGolf. Lukt dat echt niet, dan kun je je rechtstreeks aanmelden bij de organisatie.
Vergeet bij je inschrijving in IntoGolf niet aan te geven of je mee-eet met de BBQ.
Inschrijven kan tot woensdag 12.00 uur.
Wacht niet te lang met aanmelden, want we verwachten veel belangstelling.
We kijken uit naar een gezellige en sportieve avond.
Meer nieuws
Bekijk ook deze berichten
PROEF MET ROBOTMAAIER
25 jun