Ondanks de wel zeer tropische omstandigheden begon de Golfweek met een aangepast (ingekort) programma. De bekende openingswedstrijd (par 3) moest het ontgelden, maar de Marter wedstrijd ging gelukkig (....) wel door. De marterwedstrijd is een qualifying wedstrijd (strokeplay) en de toppers van de club streden om de titel. Die ging uiteindelijk naar Jolieke Kuipers die een geweldige netto -2 scoorde. Niet op de foto Greg Glynn die verdienstelijk tweede werd, en ex aequo Henk Broekman en Jan Willem Logtenberg eindigden als derde! De komende week staat het wedstrijdprogramma bol van de leuke wedstrijden, het weer laat zich ook van zijn betere kant zien, er zijn hier en daar nog een paar plekken open, dus schrijf je nog in waar het kan!