Opstap voor leden met hcp < 24.1 van start

Inmiddels is de donderdagavondopstap weer van start gegaan. Voor spelers met een handicap onder 24.1 is het mogelijk deel te nemen aan deze donderdagavondopstap. Over de 21 avonden van het seizoen wordt een klassement opgesteld. Zie voor verdere details van de wijze waarop de ranglist wordt samengesteld de Donderdagavond voorwaarden 2018.

Kijk ook op de speciale pagina op onze website. Daar wordt iedere week (pas na een aantal wedstrijden) de stand gepubliceerd. En/of kijk bij het verslag van de finale van 2017 voor een impressie van de geweldige sfeer, maar belangrijker van de kwalitatief hoge prestaties. Daar wordt ook speciale aandacht geschonken aan de streepjeskampioen. Onderaan de foto van de trotse winnaar van 2017, Gerard Siemerink, met een door Elise Dorée gemaakte en geschonken trofee.

Inmiddels is de eerste wedstrijd van 2018 gewonnen door Christine Enschede met 39 Stableford punten, maar Guilherme Luis scoorde zijn eerste HOLE IN ONE ooit tijdens de tweede wedstrijd op hole 11. Guilherme werd in het zonnetje gezet en ontving een diner-bon. (Guilherme was supertrots) De toon is gezet!! Het wordt weer een spannen seizoen.