Pril geluk voor gelegenheidspaar

Zondag 27 september is de jaarlijkse parenwedstrijd gehouden. Met 17 paren werd gestreden om de felbegeerde trofee.
De beste drie paren eindigden allen op de green van hole 18 waarbij de winnaar ook de putt maakte.
Er werd goed gespeeld. De laatsten eindigden op de green van hole 15. Wel 6 paren eindigden in hole 16. De andere vlaggetjes stonden vrolijk wapperend op de fairway van hole 16, 17 en 18.
Om het aantal deelnemers te verhogen werd de wedstrijd ook open gesteld voor andere koppels die om een eigen prijs streden. Deze prijs werd gewonnen door Frans van Mol en Els Postma. Zoals zij zelf grappend zeiden: “ Waar pril geluk wel niet toe kan leiden”. Zij eindigden met twee slagen op hole 19!

Zie voor de verdere uitslag en foto’s de pagina bij ‘Wedstrijden 2020’.