Sluitingswedstrijd zeer geslaagd

De traditionele sluitingswedstrijd, waarmee het einde van het golfseizoen wordt gemarkeerd, was zeer geslaagd. Met een deelname van maar liefst 56 leden uit alle geledingen en fantastisch herfstweer was het een echt clubgebeuren. De wedstrijdleiders David Wijnen en Ton de Vent hebben nog wel een extra berichtje verstuurd om de vergeetachtige leden op de wedstrijd te wijzen. Een nuttige actie dus.
De wedstrijdvorm was Texas Scramble en de eerste vier plaatsen werden bereikt door de volgende viertallen:
1. Anne Schell, Sabine Geerdink, Matthijs Morskate, Ton Wennink
2  Jan Gerritsen, Evert Jan Nijhoff, Hettie Wijnen, Irene van den Burg
3  Marjolein van der Does, Liesbeth Meinen, Adnan Meteer, David Wijnen
4  Mieke Gondrie, Alfons Esman, Jose Jansen, Ruud Wessels

Voorzitter Frans van Mol sloot het seizoen af met een korte terugblik op de sportieve successen van dit jaar, waaronder natuurlijk het Overijsselse kampioenschap van Marieke Hardeman. Tevens vroeg hij aandacht voor een mogelijk tekort aan Marshals. Vraag eens aan de Ton de Vent wat het zijn van Marshal nu precies inhoudt.