Twents Biercontract verlengd

Golfclub Driene is bijzonder verheugd dat onze sponsor ‘De Twentse Bierbrouwerij‘ het contract met vijf jaar heeft verlengd. Na de Herenmiddag werd het contract formeel ondertekend. Daarna heeft de Herencommissie – als vertegenwoordiging van al onze leden – met Frank Hendriks (ook bekend als Grillmaster) geproost.

De Twentse Bierbrouwerij is een ambachtelijke bierbrouwerij, opgericht in 2008. Er worden natuur zuivere kwaliteitsbieren met de beste grondstoffen van het Twentse land gebrouwen. De bieren onderscheiden zich door hun smaak en het pure, regionale karakter. Het assortiment wordt aangevoerd door Twents Premium Pils. Daarnaast wordt een mooie reeks speciaalbieren geproduceert: Twents Oer Pils, Twents Wit, Twents Bok, Twents DeGusteau  Chefs Blond, Twents Amber en Twents Honing Tripel.

Vooraf heeft Kees Ooijevaar namens de sponsorcommissie Frank (en Rob Vehof van Berghorst Dranken) toegesproken waarna Frank Hendriks de aanwezige leden deelgenoot maakte van zijn bijzondere aanpak, zowel over de grondstoffen van eigen bodem als de speciale brouwprocessen.