Verrassingswedstrijd groot succes – tevens is de NGF-kampioen gehuldigd

Huldiging kampioen NGF-competitie

Voorzitter Frans van Mol opende officieel de golfweek 2018 en tevens het begin van onze lustrumweek. Vervolgens werd het team van Erwin Lentelink © (met Geert Boenk, Rene Bragonje, Marco Pot, Henk Bijen, Marcel Hilbrink, Danny Lutje Schipholt, Michel Wissink, Mark Linderhof en Marcel Snijders) gehuldigd voor hun promotie naar de vierde klasse. Hiermee werd tevens een nieuwe traditie geïntroduceerd. Het team had nieuwe shirts aangeschaft met een gouden logo en daarboven één ster. Hun doel is volgend seizoen wederom te promoveren en dus een tweede ster te kunnen toevoegen.

De verrassingswedstrijd was met de deelname van 86 spelers een groot succes. Zie voor een verslag van deze wedstrijd (de openingswedstrijd van de golfweek) de speciale pagina.