Vrijwilligers belangrijk voor Driene

Onze vrijwilligers zijn ons kapitaal. Dankzij de ca 100 vrijwilligers bij Golfclub Driene kunnen leden en gastspelers prima spelen op onze onvolprezen baan. Het bestuur bedankt de vrijwilligers aan het einde van het seizoen met een wedstrijd om de ‘Henk Roering Beker’ en daarna een hapje en een drankje.

De baan wordt natuurlijk niet alleen door vrijwilligers in optimale conditie gehouden. Het merendeel van het werk wordt gedaan door onze greenkeepers Peter, Laurens en Ramon. De beker is genoemd naar de eerste hoofdgreenkeeper van Driene: Henk Roering. Het is verheugend dan de kleinzoon van Henk in het winnende team meespeelde. Hij heeft zeker belangrijk bijgedragen aan de overwinning. Hieronder op de foto het winnende team. Verder op de foto wedstrijdleider Lidy Gerritsen en Peter Roering die de beker onder meer aan zijn zoon mocht overhandigen. Een bijzonder Roering-moment dus.

1e: John Huls-Ramon Roering-Margreet Versteeg en Alfons Esman.

2e: Henny Groothuis-p[Roderick Bredero-Jeannette Loonen-Laurens Oosterik

3e: André Bijkerk-Tiemen Boes-Adman Meteer-Liesbeth Meinen

4e”: Gerard Siemerink- Ruud Marbus-Jeanne Rütter-Hanneke Tadema.