Donderdagavondopstap

Situatie per 03-09-2020

Na een ontzettende natte donderdagochtend en begin van de middag, waarin menigeen zich zal hebben afgevraagd; ‘Ga ik vanavond Wel of Niet?” Vertelde de buienradar ons dat het om 15:30 droog zou worden. EN ja, om 15:30 was het droog. De inschrijving was matig: 5) op dat tijdstip, maar daarom zijn we dan ook een opstapwedstrijd. Uiteindelijk zijn we met 10 mensen de baan ingegaan. En jawel 3 nieuwe deelnemers. Welkom Mathijs Morskate, lang niet gezien op de donderdagavond, je hebt nog tijd voor drie kaarten en dan is er op 25 september onze slotdag.
Welkom ook aan Kevin Collins. Je maakt onze avond internationaal. En de laatste nieuweling op de donderdagavond is René Hermsen. Welkom voor deze heren EN voor Harald, Roderick, André B., Richard D., Marianne S., Hellen H. en Leo H. Mensen er zijn nog twee avonden te gaan om op 25 september niet alleen deel te nemen aan de dagprijs maar ook aan het over-all klassement. Kom op we starten op zowel 10 als 17 september om 16:00.
Voor Ad, Kor H. en Han v/d D. geldt dat deze heren nog maar 1 kaart hoeven te lopen om deel te nemen aan het klassement. Ad voor jou geldt allereerst ‘Denk aan je gezondheid’ en eerst goed genezen. Beterschap.
De scores van afgelopen donderdag hebben ertoe geleid dat er toch weer verschuivingen in het klassement waren. Leuk om dit te zien.
Mensen schrijf jullie in voor de slotdag. Graag voor 17 september. Want we spelen op de Twentsche Golfclub en ze willen graag weten hoeveel mensen er mee doen.

Marieke Hardeman

EERSTE PLAATS