De Henny Jordaanbeker

HJ-Beker 2018

De eindstand van de HJ-bekercompetities is gebaseerd op vijf gespeelde wedstrijden met de beste uitslag. Hieronder staan alleen de spelers die minimaal vijf wedstrijden hebben gespeeld.

HJ-Beker-1 2018

De heren Siemerink en Gelévert waren niet in staat, ondanks het grote aantal wedstrijden, tot een vergelijk te komen wie de winnaar van de HJ1 beker 2018 zou zijn, zodat de oplossing voor de hand lag om een shoot out te organiseren. Aldus geschiedde op hole 14, voorafgaand aan de laatste Ringer wedstrijd van 2018, onder het toeziend oog van 32 leden.
Na een interessante slagenwisseling, waarbij het publiek zich niet onbetuigd liet, werd Ben Gelévert de finale winnaar

HJ-Beker-2 2018

De Henny Jordaan Memorial Tankard. Bij de herenmiddag beter bekend onder de naam “Henny Jordaan Beker”. Zie voor de geschiedenis de onderliggende pagina.

BEKER 1

Ben Gelévert wint

de play-off

van Gerard Siemerink

BEKER 2

Hans Buma

Overige Herenmiddagen

Via de onderstaande knop is er toegang tot de speciale herenpagina’s met verslagen en foto’s van de diverse middagen.