Tenslotte

Prijsuitreiking.

Zo spoedig mogelijk na binnenkomst van de laatste deelnemers aan een wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats in of bij het clubhuis. Van de deelnemers wordt verwacht dat zij in correcte kleding bij de prijsuitreiking aanwezig zijn.

Bij afwezigheid zonder opgaaf van redenen kan men geen recht doen gelden op een eventueel behaalde prijs. De plaats op de ranglijst waarop men is geëindigd is niet in het geding.

Geschillen.

Geschillen worden uitsluitend beslecht door toepassing van regel 34 van de R&A Rules en Decisions daarover.

Kleding.

Van u wordt verwacht dat u zich conformeert aan de regels binnen de club waar u speelt of waar u te gast bent.

Hieronder vindt u enkele normen voor in de baan:

• Bermuda toegestaan: geen voetbal c.q. tennis shorts.
  • Shirts voor dames: of met mouwen of met kraag of beide.
  • Shirts voor heren: altijd met mouwen en kraag.
  • Nette spijkerbroek toegestaan, geen trainingspak, geen legging.
  • Sokken zijn verplicht voor dames en heren.

Buiten de baan:

• Correcte kleding bij de prijsuitreiking.

Het wedstrijdreglement bestaat uit een aantal hoofdstukken. Deze zijn terug te vinden via de linkjes hieronder. Indien gewenst, is hier het  wedstrijdreglement te downloaden.