Willem Noordink Shortgame Master mei 2015

In de maand mei speelden de jeugdleden van GC Driene de eerste editie van de GC Driene Shortgame Masters; een opstapwedstrijd op de zaterdagavond over 12 holes van de shortgame baan. De beste twee scores van de maand bepalen de Shortgame Master van de maand, de beste zes scores van het jaar de Shortgame Master van het jaar.
Op de vriendelijk ogende maar listige shortgame baan deed Willem Noordink uitstekende zaken met een totale score van 81 punten en kroonde zich daarmee tot Shortgame Master van de maand mei. Dat was zeker geen eenvoudige overwinning; Kees Noordink legde met 73 punten namelijk beslag op de tweede plaats en Floris Mathijsen eiste met 65 punten tevens een podiumplaats op. Ook Bas Noordink (59 punten), Laurens Lammers (20 punten) en Matthijs Fabels (14 punten) bleken in uitstekende vorm. Het publiek heeft genoten van schitterende chip-ins, uitgeholede bunkerslagen, een knap dozijn birdies en een welhaast ontelbaar aantal parren.

2015-05 Shortgame Master