Zes Twentse clubs hospitality

Zes clubs in Twente (’t Sybrook, De Twentsche, de Koepel, Driene, De Lage Mors en Weleveld) hebben afgesproken wederzijdse hospitality in te voeren. Vanaf 1 augustus geldt voor de Lage Mors een dagkaart van € 22,50 en voor de overige vijf clubs voor 18 holes een tarief van € 35.

Voor 9 holes is een tarief van € 22,50 overeen-gekomen met uitzondering van ’t Sybrook waar voor 9 holes € 29.50 geldt.

Het bestuur hoopt met deze hospitality de leden een mooi aanbod te doen om in de nabije omgeving tegen een aantrekkelijk tarief te kunnen spelen.

Club Hospitality tarief
18 holes 9 holes
1 ’t Sybrook € 35 € 29,50
2 De Twentsche € 35 € 22,50
3 De Koepel € 35 € 22,50
4 Weleveld € 35 € 22,50
5 Driene € 35 € 22,50
6 De Lage Mors € 22,50 dagkaart

De wederzijdse hospitality is het eerste resultaat van de samenwerking tussen de clubs. Driene heeft daartoe conform ons strategisch plan het initiatief genomen. Er zijn twee bijeenkomsten geweest met vertegenwoordigers van de zes besturen. Tijdens de tweede bijeenkomst is een werkgroep van zes personen geïnstalleerd onder leiding van de onafhankelijke projectleider Ron Apontoweil. Namens Driene zit Kees Ooijevaar in de werkgroep.

Eind augustus is er verder overleg en over de resultaten daarvan zal begin september worden bericht. De kern van de verdere samenwerking is dat witte golfers aan een club worden gebonden en enthousiasme voor het golfen wordt gekweekt bij potentiële golfers.