Golfclinic arrangementen

Zoekt u een leuk groepsuitje voor familie, vrienden of personeelsleden o.i.d.? Denk dan eens aan een golflinic! Een golfclinic staat garant voor een leuk sportief uitje. Onze Pro’s geven clinics op maat. Zowel tijdsduur als inkleding zijn bespreekbaar. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een clinic op onze driving range, of voor een clinic waarbij we na de driving range ook spelen op onze shortgame baan. Wilt u daarbij gebruik maken van onze horeca? Ook dat is mogelijk. Zowel voorafgaand, tijdens, als na de clinic.

Neem voor het golfgedeelte rechtstreeks contact op met een van onze Pro’s om een idee te krijgen van de mogelijkheden. Prijzen voor een twee uurs clinic zijn er vanaf €30 p.p. voor groepen vanaf 10 personen. Voor kleinere groepen geldt er een kleine toeslag.

Wilt u een combinatie maken met een arrangement van onze horeca? Neem dan contact op met Par-Tee Horeca 074-2508466 en bespreek de mogelijkheden. Of mail naar info@par-tee.nl.

Wij hopen u gauw te zien!

Diner

Ook voor een diner voor familie, vrienden of personeelsleden bent u welkom. Neem voor informatie over de mogelijkheden contact op met Par-Tee Horeca 074-2508466 en overleg verder. Of mail naar info@par-tee.nl.

Hugo de Bruin

Pro Hugo de Bruin