Golfclub Driene kent een aantal oefenfaciliteiten. Op de Driving Range kunnen de ‘gewone’ slagen worden geoefend. Let op dat van de buitenmatten geen verre slagen worden gedaan. De Boerderij (rechts) mag absoluut niet worden aangespeeld.
De ballenautomaat levert uiteraard ballen. Dat gebeurt tegen betaling met een ballenkaart, te verkrijgen in de golfshop. Een ballenkaart kost € 9 voor tien ’tikken’, Gemakkelijker is een e-key waarmee gratis ballen kunnen worden getapt. Deze e-key is te verkrijgen, na het betalen van een borgsom, bij de Pro of via de administratie.

Verder is er bij de driving range een oefenbunker en bij het clubhuis een oefengreen.

Shortgame baan

Naast hole 3 ligt de Shortgame baan met vier aantrekkelijke par 3 holes. Op deze holes mag ook zonder handicap worden geoefend.

Van al deze faciliteiten kan ook door niet-leden gebruik worden gemaakt voor € 5,- per dag.
Voor € 35,-  zijn alle oefenfaciliteiten gedurende een maand beschikbaar. Dag/maandkaart is verkrijgbaar aan de bar in het clubhuis (na 11 uur).