Welkom bij Golfclub Driene

Deze mooie 9 holes baan behoort tot de absolute top van Nederland

In het prachtige Twentse coulisselandschap ligt de bijna een eeuw oude golfbaan van de Golfclub Driene. Opmerkelijk zijn de fantastische doorkijkjes die het coulisselandschap met zich meebrengt. Graag nodigen wij u uit om in deze ambiance een ronde te spelen, waarna u vervolgens in het sfeervolle clubhuis kunt genieten van een hapje of een drankje.

Ook welkom als lid bij Golfclub Driene

Natuurlijk is het ook mogelijk lid te worden van onze gezellige club. Wilt u eerst eens rustig kennismaken met de Golfclub Driene en u heeft GVB, dan is een proeflidmaatschap mogelijk. Maar als u overweegt te ervaren wat golfen nu precies betekent, dan is ons aanbod ‘Vijf voor Vijftig’ (vijf lessen voor € 50) erg aantrekkelijk. Zie verder bij Leren golfen.

Onze missie

Golfclub Driene – Dé 9 holes club voor recreatief en competitief golfen

Onze unique selling points

Voor Golfclub Driene gelden minimaal de volgende Unique Selling Points (USP’s).
● De baan is gelegen in een bijna 100 jaar oud Twents landschap tussen Hengelo en Enschede.
● De prachtige compacte par 72 bosbaan rond een meanderende beek staat in de ranglijsten hoog genoteerd.
● Het centraal in de golfbaan gelegen clubhuis wordt als zeer aantrekkelijk ervaren en nodigt uit tot recreëren.
● Het terras kent een unieke ligging met uitzicht op de mooiste hole van Nederland.
● De horeca en de Pro hebben een zeer goede kwaliteit.
● Leden kunnen deelnemen aan een intensief verenigingsleven
● Voor werkende leden is het aantal van 9 holes juist aantrekkelijk.
● Geen starttijden.

Voor Golfclub Driene geldt: “Meer dan golf alleen”.