Par-Tee Horeca van Golfclub Driene

Twentse Gastvrijheid

Contact via 074 250 8466
of mailen naar info@par-tee.nl

In het clubhuis is een kassasysteem geïnstalleerd. Daarmee kun je op je telefoon, tablet en/of computer zien wat je besteld hebt en wat je saldo is.
Voor je telefoon en tablet is een app/verwijzing op je beginscherm beschikbaar.
Je saldo kun je rechtstreeks in de app opwaarderen, of via de pin in het clubhuis. Bij bedragen beneden de 50 euro wordt via de app € 0,35 in rekening gebracht, bedragen erboven en saldo opwaarderen via de pin aan de bar kost je niets.
Je bestelling wordt opgenomen met een handheld. Hierbij wordt een QR code in de app of op je digitale NGF pas gescand en komt de bestelling rechtstreeks op je naam. Bestellen door alleen je naam of je barnummer te noemen is dus niet meer mogelijk. (Heb je geen smartphone, meld je dan aan de bar)
Het is vanaf nu niet meer mogelijk om rood te staan op je barsaldo. Houd daarom je saldo goed in de gaten.

Handleiding_Betaalapp_MyDealz_Horeca_Golfclub_Driene_2021.