Golfclub Driene neemt in 2018 met tien teams deel aan de NGF-competitie.
Zie de resultaten per team door op de betreffende knop te klikken. KLIK HIER voor het (foto)verslag van de teambuildingsdag.

Heren 3 – 27 holes – GEPROMOVEERD

Het team bestaat uit Ton de Vent (Captain), Melvin de Boer, Harco Wesselink, Arno Fabels, Ruud Fabels, Martin Gerritzen, Gerard van Schooten en Eric-Jan Smit.

Zie de pagina van Driene 4 voor bijdragen van correspondent Melvin de Boer

De laatste wedstrijd heeft Driene 4 verloren met 12-6, terwijl Driene 3 de laatste wedstrijd gelijk heeft gespeeld. Al eerder had Driene 3 in een heroïsche strijd Driene 4 met 18-16 verslagen. Uiteindelijk heeft het derde team in de eindstand één punt meer dan Driene 4. Zuur voor het vierde die de (papieren) kranten voor de overwinning al gedrukt hadden. Feest dus, want Driene 3 is het enige team van Driene dat is gepromoveerd.