Donderdagavondopstap t/m 2021

Voor spelers met een handicap onder 24.1 is het mogelijk deel te nemen aan de donderdagavondopstap. Over de 19 avonden van het seizoen wordt een klassement opgesteld. Zie voor verdere details Donderdagavond voorwaarden 2019 = idem 2021 ATTENTIE- op dit moment gelden enige aanpassingen als gevolg van de maatregelen rond corona. En, de finaleplaats wordt nog bekendgemaakt.

Frans van Mol kampioen

Klik voor het verslag en de foto’s op de button 2021 hieronder.

Slotdag op 17 september bij ’t Zelle

De strijd is spannend. De marge is klein in de top. Er kan dus nog van alles gebeuren. KLIK HIER voor het bericht aan de donderdagavondspelers over de slotdag.

Situatie 12 augustus

Klik hier voor de stand: Top 25 Donderdagavond t/m 12 augustus 2021. En klik hier voor een verslag over de situatie per 12 augustus van de hand van Elise Dorée.

Situatie 15 juli

Mart Schepers blijft ongelooflijk constant aan de kop van het klassement. Afgelopen donderdagavond met een score van 34 was hij niet tevreden. Hij scoorde 3 birdies en vond dat hij zeer wisselend had gespeeld. Nou, ik teken ervoor 🙂
Nieuwe deelnemer in het veld was Dieuwe Elferink. Hij kwam, zag en overwon. Met een score van 39 met kop en schouder boven het veld. Ik had het genoegen naast hem te mogen spelen. Wat een ontzettend mooi spel. Ik vertrouw erop dat Dieuwe nog een flink aantal keren mee gaat doen. Dan kan ik nu als zeggen: ” Mart, Pas op. De concurrentie komt eraan”
Charles Stork is een stille kracht. Hij heeft van plaats gewisseld met Alice Meijlis. Vlak daarachter staan Margreet en Greg. Ik denk dat allen nog kansen maken bij de slotdag.
De slotdag is dit jaar bij de Osnabrücker Golfclub op 17 september.
De inschrijving hiervoor staat open. We hebben deze open gesteld opdat we vroegtijdig kunnen zien of we genoeg deelnemers hebben. We hebben minimaal 10 deelnemers nodig. maar er kunnen veel meer mensen deelnemen. Dus schrijf je vroegtijdig in.
Deelname is voor diegene die aan de donderdagavond opstap hebben deelgenomen. Voor de over-all prijs doen de mensen met minimaal 6 kaarten mee. Maar voor de dagprijs kan iedereen natuurlijk deelnemen.
Momenteel staan we open voor deelname vanaf hcp 26. We hebben nog 8 wedstrijden staan op de donderdag avond. Dus mensen kom op en kom lekker 18 holes spelen. met een enorme inhaalslag op de tweede 9. De eerste 9 speelde hij 14 punten. Daarna kwam hij terug met 23 punten op de tweede negen.
Klik hier voor de stand: Top 25 Donderdagavond t/m 15 juli 2021

Situatie 10 juni

Voor het eerst kon er weer worden gegeten na de wedstrijd. De wedstrijd zelf gespeeld onder uitmuntende omstandigheden. Daarbij heeft Alice Meijliis optimaal gebruikt gemaakt van deze super omstandigheden. Zij kwam van de baan met 41 stableford punten. Geweldig gedaan.
Er deden maar 6 leden mee. Helaas. Konden ook deze 6 spelers geen van allen de green raken op hole 6 of 15 daardoor was er vanavond geen Birdie. De prijzen zijn verdeeld met Charles op een derde plaats 37 punten en Gerard op tweede plaats met een enorme inhaalslag op de tweede 9. De eerste 9 speelde hij 14 punten. Daarna kwam hij terug met 23 punten op de tweede negen.
Klik hier voor de stand: Top 25 Donderdagavond t/m 10 juni 2021

Situatie 13 mei

Jawel, op deze Hemelvaartsdag, daar gaan we weer een beetje later dan men normaal zou doen met dauwtrappen, maar toch hebben we met veel plezier gelopen en geslagen.
Evert Jan Nijhoff heeft gewonnen met een score van 36 en als tweede kwam Mart Schepers met 35. Goed gedaan heren.
Voor de eerste neary van het seizoen stonden er vier namen op het lijstje: allereerst Marieke, toen Evert Jan en daarna René Hermsen. Als winnaar van de eerste neary 2021 staat Mart genoteerd.
Klik hier voor de stand: Top 25 Donderdagavond t/m 13 mei 2021

Situatie 15 april

Op de eerste avond hadden we gelijk een hole in one. Marco Pot sloeg deze op hole 2. Geweldig gedaan, Marco.
De eerste avond was ook onze tot nu toe best bezette avond. Hopelijk komen jullie nog wel weer vaker. Voor het klassement en deelname voor de slotdag met alle eer en de beker, heeft iedereen 6 kaarten nodig. De tweede en derde avond zijn alweer gespeeld. Alfons heeft op de derde avond met een geweldige score van 39 de aanvoering van het klassement overgenomen van Mart.
Volgende week 22 april beginnen we om 16:30. Hopelijk met 18 holes. Dit laten we jullie tijdig weten.
Klik hier voor de stand: Top 25 Donderdagavond t/m 15 april 2021

Marieke Stroink