Chippen voor het behoud van onze vierde handicart

Inmiddels traditioneel wordt er geld gegenereerd voor de handicarts. Voor € 5 kan met drie ballen worden gechipt naar de green van hole 5. De prijs bestond uit een doos met zes flessen voortreffelijke wijn. Wat onmogelijk leek, gebeurde toch. De derde persoon die een poging waagde was Hanneke Tadema en haar eerste bal trof doel. Zij nam genoegen met één fles en stopte de overige vijf flessen weer in de wedstrijd.
Twee personen wisten nog wel de vlag te raken, maar de flessen werden niet gewonnen. Veilingmeester David Wijnen wist de vijf flessen voor gemiddeld € 20 te slijten. Daarmee kwam de totaalopbrengst van het chippen op € 330,50. Guus Droppers en Els Dekkers waren dik tevreden. Van Els kreeg Bette Bijkerk nog een fles als dank voor haar ‘eenzame’ opdracht de geslagen ballen te rapen.

Hanneke Tadema chipt haar eerste bal IN DE HOLE !!

Hanneke doneert VIJF FLESSEN terug in de wedstrijd

Veilingmeester David Wijnen weet de prijs op te drijven.

Bette Bijkerk ontvangt van Els Dekkers als dank een fles.