11 mei – 3 bal Stableford

Met een zeer goed deelnemersveld van 38 man is onder bijzonder goede weersomstandigheden deze wedstrijd gespeeld. Doordat het een open inschrijving was t/m hcp. 36 hadden we meer leden van “Driene “ verwacht die een met de herenmiddag mee zouden willen doen. Alleen Jan Meijer heeft dit aangedurfd en is gelijk met de hoogste score binnengekomen.

De neary: Arnold van der Sommen. De second neary: Rolf von Geldern.
Het CBA was 0 en er zijn 6 birdies gespeeld.

Omdat er toch een kaart te weinig ingeleverd was maar er wel een schedel binnen gebracht werd was er even de vraag van Joop of alle flights wel compleet binnen gekomen waren.

1e Jan Meijer 37 stableford ptn
2e Hans Weber 35
3e Arnold van der Sommen 34

Ook de AED die nu bij elke wedstrijd in de Marshall car ligt met de verbanddoos werd niet opgeroepen. ( voor alle duidelijkheid het tel. nummer van de marshal is 06-43644000 ) het is aan te raden dat ieder dit nummer in zijn telefoon opslaat. Een mooie opsteker was dat zowel Hans le Loux en Stephan Nijhuis weer van de partij waren en 18 holes geen probleem opleverden.

Voor twee andere revaliderende vaste spelers van de woensdagmiddag te weten Jan Gerritsen en Anton Strabbing werden kaarten ondertekend om hen sterkte te wensen.

Zoals gewoonlijk werden de bitterballen weer gretig geconsumeerd.

Tot slot heeft Wim ten Heggeler nog even aandacht gevraagd om een enquête die over een week aan allen zal worden verzonden deze voor 1 juli te retourneren.