2 november- 3 bal Stableford

Dit was de eerste wedstrijd met een winteraanvangstijd (12 uur) en tevens de laatste qualifying wedstrijd die door de herencommissie dit jaar werd georganiseerd, want volgende week sluiten we het seizoen af met de Vossenjacht.
24 deelnemers hadden zich uiteindelijk ingeschreven, blijkbaar was een aantal heren beducht voor Pluvius. De wedstrijdleiding was in handen van Wim en Hans O. Bij de briefing werd nog de gezondheidstoestand van Hans Zeevalk besproken, de aanwezigen tekenden allemaal de wenskaart die aan Hans gestuurd zal worden. Het weer bleef behoorlijk goed, een enkel buitje viel ons slechts ten deel, kortom prima golfweer.
De herfstkleuren waren indrukwekkend, wat kunnen sommige bomen toch plotseling imposant zijn qua kleur! Het blad kleurt niet alleen doch valt inmiddels ook in ruime mate. De baan lag er wederom prima bij, door de regen was de ondergrond wat zachter hetgeen het spel weliswaar bevorderde, maar echter uiteindelijk niet in de scores tot uiting kwam. De CBA bleek op -1 uit te komen.
De neary was voor Rolf von Geldern
De second neary voor Gerard Siemerink
De uitslag:
1. Gerard Siemerink 38 stb punten
2. Hans Ouwehand 36 stb (laatste negen holes net iets beter dan nr 3.)
3. David Reinhoudt 36 stb
Volgen de week dus de seizoensafsluiting. Vooraf spelen Alfons Esman en Hans Ouwehand een play off op hole 5. Deze play off start om 11 uur. Na de Vossenjacht is er het captainsdinner waarbij Hans Ouwehand met een knipoog terugkijkt naar het afgelopen seizoen.

Er zijn zeer fraaie herfstfoto’s gemaakt, onder meer door Gerard Siemerink.