De 9 holes wedstrijd

Deze middag stond in het teken van twee wedstrijden, namelijk een 9 holes wedstrijd en een 18 holes tegen de Vrienden. Gelet op het aantal deelnemers voor de 9 holes (15) en 11 tegen de Vrienden moeten we vaststellen dat twee wedstrijden op een middag, in dit geval, geen goede keus is gebleken. Van een aantal vaste spelers was weliswaar bekend dat ze op vakantie waren en een enkeling had fysieke problemen maar toch.. Bij de jaarlijkse evaluatie zal deze middag ongetwijfeld ter sprake komen.
De wedstrijd verliep overigens prima. Het weer werkte wederom prima mee en langzaam maar zeker wordt alles weer groen(er) op de baan.
Bij de uitslag bleek dat enkele spelers wel erg dicht bij elkaar lagen. Uiteindelijk beslisten de laatste 3 holes wie er met de prijzen vandoor gingen.

Uitslag.
1. Alfons Terhorst 37 stb