7e Henny Jordaan Beker wedstrijd

Het was alweer de 7de Henny Jordaan Beker wedstijd van dit jaar, beetje herfstachtig maar goed doorstaan met een paar druppels regen.
2 flights van twee man en 7 flight van vier.
Gezien de toch wat kleinere deelname heeft de wedstrijdleiding besloten het aantal te winnen prijzen een beetje te beperken door nu eens geen Neary SNeary Longest te belonen.
Niettemin was ieders inzet er niet minder om. En de baan ? .. bleek weer anders dan vorige week en de ballen .. rolden ook in vele gevallen geheel anders dan verwacht. In een enkel geval om wanhopig van te raken.

Zo niet de winnaars van de 16 deelnemers aan de Henny Jordaan 1 , te weten:
1ste Arnold van der Sommen , 68 netto, 87 bruto goed voor de HJ1 beker 12 september 2018, een flesje wijn en een biertje.
2de Gerard Siemerink , 69 netto , 80 bruto en 2 echte Herenmiddag ballen.
3de Frans van Mol 70 netto 90 bruto , 1 bal

HJ 2 Stableford
1. David Reinhoudt met 35 stb goed voor de HJ2 beker 12 september 2018, een flesje wijn en een biertje (nog tegoed).
2. Roderick Bredero met 32 stb en eveneens twee echte Herenmiddag ballen.
3. Cees van de Bovenkamp met 29 stb , 1 bal

Bogey’s : Hans LeLoux en Hans Buma mochten staande voor alle aanwezige leden een hartelijk applaus in ontvangst nemen.

Kortom we kijken terug op een enerverende middag en zien nu al uit naar de volgende week waarin wij te gast op de Twentsche proberen de Heupflacon mee naar huis te kunnen nemen.

David Reinhoudt – HJ2 – 1e prijs

Arnold van der Sommen – HJ1 – 1e prijs

Voor één keer de fotograaf

Links = HJ2 – 2e prijs