Vierde Hennie Jordaanwedstrijd

Misschien wel de mooiste middag van het jaar. Bij tropische temperaturen werd er gestreden om de Henny Jordaan 1 en 2 Beker.

HJ-beker 1

Winnaar werd Hans Weber en verdiende zijn goed gevulde beker met een netto score van 65 slagen (bruto 78), 4 slagen voor op nummer 2 Joop de Jong 69 (bruto 92). Derde Ben Gelévert 70 (bruto 85).
De birdies werden gescoord door 4 leden te weten.: Pieter Lem , Rolf von Geldern, Robin Gray en Cees Blaak.
Pieter Lem mocht daarnaast ook nog de “longest” op zijn naam schrijven en nam de felicitaties met genoegen in ontvangst.

HJ-beker 2

Bij de Henny Jordaan 2 was de rapportage iets moeizamer vanwege een computer-technische oorzaak en waardoor de uitslag iets langer op zich liet wachten . Reden voor een aantal leden om te vertrekken voor de prijsuitreiking; Jammer maar ook begrijpelijk. De uitslag is er echter niet minder om. De nipte eerste plaats was voor Tiemen Boes met 37 Stablefordpunten. Vanwege de iets mindere tweede negen holes gevolgd door Sanne Dijkstra met eveneens 37 punten.
De derde plaats snoepte Freek Hakvoort af van Cees van de Bovenkamp met eenzelfde praktische aanpak.
Tiemen Boes en Cees, in dezelfde flight, maakten een Birdie op twee. Uiteraard werd deze opmerkelijke gebeurtenis tijdens de uitreiking van het nodige vrolijke commentaar voorzien.
Wéér een geslaagde middag en waarvan er velen mogen volgen .

een birdie voor Tiemen en Cees vd B op hole 2