Eerste Hennie Jordaanwedstrijd

Het aantal deelnemers van 25 viel enigszins tegen. Dit kwam mede door de slechte weersverwachting, maar zoals meestal bij de herenmiddag hadden de thuisblijvers ongelijk. De omstandigheden waren uitstekend, het bleef tot het eind van de wedstrijd droog. Daarna gingen de sluizen open tot verdriet van de ‘ Vrienden ‘.
Vandaag dus de als tweede geplande HJ beker. De eerste werd afgelast maar zal t.e zijner tijd nog ingehaald worden.
De birdies kwamen vandaag op naam van Henk ter Mors 2x, Gerard Siemerink en Jos Gerritsen.
De neary werd een prooi voor David Wijnen. De longest kon geen doorgang vinden omdat de Marshall het ‘longest bord‘ op hole 16 geplaatst had in plaats van op de 7e . Hierdoor ontstond er enige verwarring en werd besloten de longest te schrappen.

De uitslagen

HJ beker 1:
De beste bruto score was voor Gerard Siemerink met 83 slagen.
1e Ben Gelevert met 71 netto
2e Gerard Siemerink met 72 netto
HJ beker 2:
1e Peter Kluitmans 34 Stableford
2e Cees van de Bovenkamp 32

De wedstrijdleiding lag in handen van Hans Weber en Jos Gerritsen

Gerard Siemerink

De Neary voor David Wijnen

Peter Kluitmans: Runner up

Jos Gerritsen reikt zichzelf een birdie uit

Voor deze twee heren slechts bitterballen en kaas