Van strenge kou naar lenteweer

Een groter contrast tussen woensdag 28 februari en woensdag 7 maart was nauwelijks denkbaar. Daar waar vorige week slechts 13 ‘die-hards’ de strenge kou gedurende negen holes trotseerden, genoten vandaag 32 heren van lenteachtige 18-holes-omstandigheden. Desondanks was de baan niet qualifying en konden de zomergreens nog niet bespeeld worden. Reden voor de herencommissie om de wedstrijden van 21 maart en 7 maart 2018 te wisselen. Dat betekent dat pas op woensdag 21 maart de eerste Henny Jordaanbekerwedstrijd gespeeld kan worden.
Tijdens de borrel kregen twee nieuwe leden van de herenmiddag, Paul ten Brink en Ruud Marbus , de gelegenheid zich voor te stellen. Hun drankjes werden met dank en onder luid gejuich geconsumeerd.

Tegelijkertijd moet de herencommissie tot haar grote spijt bekennen dat zij op woensdag 28 februari en op woensdag 7 maart geen gebruik heeft gemaakt van de mogelijkheid om stil te staan bij het overlijden van Stephan Nijhuis, Niek Ewals en Jan Meijer. Dat zullen wij volgende week alsnog doen. Met oprechte excuses voor deze omissie.

De uitslagen

Gerard Siemerink – Ton de Vent 2-0