Tweede Ringerwedstrijd – Nu de Marte(r)(l)route

32 leden zwoegden in een ontluikende flora en bij een kwakende fauna over het golfterrein om de Marte(r)(l) gang tot een goed einde te brengen en dat kan ook niet anders op de dag van de Arbeid – die overigens merkwaardigerwijs in vele landen wordt gevierd door niets te doen. Toeval of niet, maar op dezelfde dag werd in 2000 het GPS systeem door de Amerikanen vrijgegeven waardoor de nauwkeurigheid van 100 meter naar 10 meter werd teruggebracht, en juist deze combinatie van precieze arbeid leidde tot opmerkelijk (goede) resultaten.
De heren ter Mors, Reinhoudt en Esman (respectievelijk 1, 2 en 3) blonken uit, terwijl de heren Dijkstra en schrijver dezes een bal ontvingen vanwege hun geniale prestaties op de green (neary en sneary).
Zes vogels werden er virtueel uitgereikt; opmerkelijk: twee vogels tegelijk op een hole, waarvan er een uit een schier onmogelijke positie uit de lucht kwam vallen. Na de wekelijkse wasbeurt was het goed toeven op het prachtige terras, met goed getimede drankjes en bitterballen. Om een uur of zes waren alle vogels gevlogen.

Henk ter Mors op weg naar….