Ringerwedstrijd Driene Route

Onder andermaal ideale weersomstandigheden werd woensdag de 3e Ringerwedstrijd Driene Route gespeeld. Deze keer met slechts 25 deelnemers. De heren begonnen te wennen de aan de ontzettend droge baan. Een groot voordeel was dat de bal na iedere slag maar bleef doorrollen. Dit was ook te zien aan de scores. Van de 25 deelnemers speelden 12 mensen in de buffer of verbeterde de handicap. De longest werd deze keer eens niet gewonnen door een erkende longhitter, maar door een opkomend talent Henk Kiers. Zowel de Neary als de Second Neary werd een prooi voor Gerard Siemerink.
Uiteraard waren er onder deze omstandigheden ook weer birdies; 3x door Jan van Veen, 2x door Hans Weber en 1x door Gerard Siemerink, Pieter Lem, Guus Droppers en Roderick Bredero.
De wedstrijd werd gewonnen door Henk Kiers met 40 punten gevolgd door Hans Weber en Gerard Siemerink met ieder 39 punten. Hans had echter een betere 2e negen en werd dus tweede. Een bijzonderheid voor zowel Gerard als Hans was het feit dat beide nu single handicapper werden met een Handicap van 9,8.

De stand in de Ringercompetitie
(Driene Route) is:
1e Jan van de Veen 50 punten
2e Henk Kiers 47 punten
3e Hans Weber 47 punten
4e Adrie Lamers 46 punten
5e Rolf von Geldern 45 punten.

De eerste plaats EN de Longest

DRIE birdies