Ringercompetitie Driene-2

Overgoten door zon en omringd door een soms frisse wind hebben we met 39 man door de baan gelopen. He-le-maal leuk! Dit was de tweede van de in totaal vier Ringer wedstrijden langs de Drienerroute.
Rolf von Geldern won, met 38 stableford punten; in score gelijk met Hans Buma die tweede werd, Arnold van der Sommen werd derde met 35 punten. het CBA was -1.
De voorlopige kop van het meer-ronden klassement bevat de winnaar van vandaag, Adrie Lamers en Hans Weber.
Vandaag was de longest voor Gerard Siemerink, de neary voor Frank van den Bergh en de second neary werd veroverd door Anton Strabbing. Birdies waren er zoveel dat ik u als lezer daar redelijkerwijs niet mee kan gaan vermoeien.
Na zo’n wedstrijd tussen de toppers op het terras begin je je af te vragen waar je het beter kunt krijgen en of je dit jaar wel zo nodig nog wel met vakantie wilt.

De uitslag? Topoverleg!

Eerste plaats

Neary

Tweede plaats