Greensome Chapman

De gehele middag was het half bewolkt tot zonnig. Kortom een aangename temperatuur om te golfen.
De opkomst was groot met 38 man. Dit had consequenties voor de indeling, omdat één flight van twee personen alleen door de baan moest lopen, i.p.v. de gebruikelijke twee flights per hole.
De sneary, d.w.z. een neary in twee slagen, op hole 5 en 14 werd gewonnen door het duo Sanne Dijkstra en Hugo de Bruin, die ieder een fles wijn kregen na afloop van de wedstrijd.
De wedstrijd werd gewonnen door Hans le Loux en Anton Strabbing (63). Als tweede eindigden Rolf von Geldern en David Reinhoudt, (68) en als derde Alfons Esman en Kees Ooijevaar (70).
Jos Gerritsen overhandigde aan Simon Klapwijk een envelop met € 75, ter ondersteuning van de stichting Old Grand Dad, omdat de jaarlijkse Old Grand Dad wedstrijd dit jaar door de Corona problematiek niet kan plaats vinden.
Na afloop zat iedereen weer zeer voldaan op het terras. Zie hieronder de foto’s op het zoals altijd weer gezellige en zonnige terras met inachtneming van de anderhalve meter.

De Herencommissie heeft met de introductie van een strippenkaart het probleem van niet kunnen pinnen voortreffelijk opgelost. Slechts één €-biljetje en dan vijf keer spelen. De commissie heeft inmiddels een heuse kniptang ter beschikking.

ANDERHALVE METER !!