De start van de wedstrijd

De Old Grand-Dad wedstrijd 2018

Iedereen die kennis heeft van een mogelijk doel kan dat bij Simon Klapwijk melden. Zie ook de website van de OG-D.

Een Herenmiddag die extra interessant is omdat er twee wedstrijden in één worden gespeeld. De Stableford voor alle heren en daarbinnen voor de OG-D-donateurs de jaarlijkse wedstrijd. Even ter informatie voor de geïnteresseerde dads en ladies: OG-Dads zijn donateurs voor speciale goede doelen. De doelgroep is de gehandicapte medemens tussen 1 en 30 jaar. De doelen betreffen niet commerciële projecten om deze mensen te helpen te sporten, te spelen of te bewegen. Ruim 95% van de donaties worden hiervoor gebruikt.

De wedstrijd

Gedurende een kleine 4 uur hebben 36 heren (waaronder 28 OG-D-donateurs!) onder een heerlijk zonnetje hun uiterste best gedaan. De resultaten werden onder hetzelfde zonnetje voor het eerst in 2018 op ons mooie terras bekend gemaakt. Als aanmoedigingspremie van de OG-D zou iedereen die een birdie maakte een ‘vogeltje’ krijgen. Dat waren Hans Weber, Pieter Lem en Wim ten Heggeler.
Roderick gaf als wedstrijdleider van de stableford wedstrijd de prijzen voor de longest (Gerard Siemerink) ,de neary (Adri Lamers) en de prijzen voor de eerste, tweede en derde prijs.

Wedstrijdleider Roderick

Winnaar Freek Hakvoort

Longest: Gerard Siemerink

2e: Ben Gelevert

Neary: Adrie Lamers

3e: Hans Weber

Met zo’n groot percentage deelnemende OG-D-ers was de kans op dezelfde winnaars erg groot, namelijk:1: Freek Hakvoort, 2: Ben Gelevert, 3: Hans Weber, 4: Wim ten Heggeler. Omdat Ben niet beschikbaar is, zullen Freek, Hans en Wim Driene vertegenwoordigen op de OG-D regiowedstrijd te houden 19 juli 2018 op ’t Sybrook.
Ieder van ons die kennis heeft van een mogelijk doel kan dat bij Simon Klapwijk melden. Zie ook de website van de OGD.
P.s. Als u als lady, dit lezende, positief over de OG-D mocht denken, controleer dan of de Heer des huizes al donateur is. Het hebben van stief- en bijna kleinkinderen wordt geaccepteerd.

Uw OG-D-consul Simon Klapwijk

De vorige OG-D-consul Joop de Jong

Wil Koning ‘snuffelde’ aan de herenmiddag.