Invitatiewedstrijd Greensome Chapman

Invitatiewedstrijd Greensome Chapman Stableford 90% hcp. Verrekening.
Op een mooie zomerdag hadden we zomaar 14 heren die een golfvriend hebben uitgenodigd om ook eens op een van de mooiste 9 holes golfbanen van Nederland te komen spelen. Helaas kwam er op het allerlaatste moment nog een gastspeler met verhindering zodat er een flight gevormd kon worden van drie ‘Driene’ spelers buiten mededinging.
De opkomst zou wat groter mogen zijn maar waarschijnlijk zijn of de herenmiddagleden of hun mogelijke invitees op vakantie. Misschien zou deze wedstrijd in het volgende seizoen naar een later tijdstip kunnen worden verschoven. Er kon worden gestart met 6 flights van vier.

Volgende week de

vijfde Hennie Jordaan

bekerwedstrijd

Het winnende koppel is Alfons Esman met gastspeler Chris Phaff die met 38 Stableford punten binnen kwamen en daarmee de eerste prijs binnenhaalde. Voor Alfons was er een wijntje voor zijn bijdrage hieraan en voor Chris de twee greenfeekaarten.

De commissie heeft zich weer sterk gemaakt en bij het bestuur ( probleemloos ) twee greenfeekaarten 18 holes voor de winnende gastspeler verkregen. Voor het winnende ‘Driene’ lid was een fles wijn beschikbaar.

Tweede werden Bob Verhoog met gastspeler Frits van Dooren met 36 Stableford punten. Frits zette Bob nog even in het zonnetje door de meesterslag van Bob die via de vlaggestok in de hole viel met ons te delen.
derde werden Gerard Siemerink met als gast Henk Oosterhof eveneens met 33 stableford punten.
Na een uitgebreide borrel met de bekend hapjes werd om 18.15 uur met het eten aangevangen.