Verrassingswedstrijd

Opening golfweek

Huldiging kampioen NGF-competitie

Voorzitter Frans van Mol opende officieel de golfweek 2018 en tevens het begin van onze lustrumweek. Vervolgens werd het team van Erwin Lentelink © (met Geert Boenk, Rene Bragonje, Marco Pot, Henk Bijen, Marcel Hilbrink, Danny Lutje Schipholt, Michel Wissink, Mark Linderhof en Marcel Snijders) gehuldigd voor hun promotie naar de vierde klasse. Hiermee werd tevens een nieuwe traditie geïntroduceerd. Het team had nieuwe shirts aangeschaft met een gouden logo en daarboven één ster. Hun doel is volgend seizoen wederom te promoveren en dus een tweede ster te kunnen toevoegen.

1. Driene 3 – is PROMOTIE
2. De Breuninkhof 2
3. Edese 4
4. Rijk van Nijmegen 5
5. Winterswijk 5

Ton de Vent

De verrassingswedstrijd was een initiatief van de ‘Vrienden’ en in het bijzonder van Ton de Vent, Michel Wissink en Ruud fabels. Zij hebben er een fantastische happening van gemaakt. Een groot succes en zeker ook door de grote variatie in golfopdrachten, serieuze en ludieke!
Met 86 deelnemers verdeeld over 21 teams leek het een volle baan te zijn, maar feitelijk toch niet druk. Twee teams speelden samen en door – daar waar nodig – een greensome-aanpak toch maar vier ballen in het veld. Chippen in een zwembadje was erg moeilijk, zelfs voor ‘experts’. Zie hieronder een weergave van de uitslag en daaronder een verdere impressie.

De longest = Geert Boenk

De Neary hole 2 = Mart Groenman

De Neary hole 6 = Lide ter Horst

Speciale chipprijs = Ruud Marbus