Betekenis kleurtjesagenda

Voor de nieuwe leden is het handig om de betekenis van de kleuren in de agenda onder de aandacht te brengen.

In de agenda op de website worden drie kleuren gebruikt:

Blauw: Dit is een mededeling

Rood: De baan of tee 1 (als dit vermeld is), is gesloten. Er kan niet gespeeld worden.

Oranje: Beperkt spelen is mogelijk. Als je de baan in wilt gaan, dan eerst overleg met de marshal of de wedstrijdcommissie.

Speelt de wedstrijdcommissie mee, zoals bij damesmiddag, dinsdagavondopstap, herenmiddag, vrienden van Driene opstap, domomix en ladies van Driene, dan kun je de baan in als er ruimte is. Dat wil zeggen dat je nergens de wedstrijd belemmert en mensen die de wedstijd spelen nooit op je hoeven te wachten. Als dat wel zo is, moet je uitstappen of bal oppakken en naar de volgende hole lopen.