Driebal Strokeplay

Anders dan dat de heren van de herenmiddag gewend zijn was woensdag de minst mooie dag wat het weer betrof. Desalniettemin waren er toch 21 deelnemers en viel het achteraf nog best mee, zoals meestal het geval is. Wie zich niet door de weersvoorspelling heeft laten beïnvloeden heeft een gezellige en alleszins mooie middag gehad.
Jeroen Winterink speelde als sponsor van hole 2 (één jaar gratis auto wassen in The Wash) als gastspeler mee om Hans Ouwehand de primeur te overhandigen van een reeds eerder gespeelde hole-in-one. Alfons Esman bedacht dat hij dat ook wel wilde, en ja hoor, vandaag eveneens een hole-in-one op hole 2. Alfons liet met een grote lach een rondje doorkomen. Hans heeft al van de gelegenheid gebruik gemaakt om zijn auto een andere kleur te geven en die staat nu als nieuw op de parkeerplaats.

Jeroen Winterink moet straks voor The Wash extra personeel aannemen om al die gratis wasbeurten te kunnen verwerken. In zijn optie zouden dat er maximaal 6 per seizoen zijn, maar de teller staat nu al op 3.

De wedstrijd van vandaag werd met een overweldigende score van 110/65 met 41 Stableford punten gewonnen door Arnold Riesmeijer.
Tweede werd Gerard Siemerink met 82/71, waarmee hij opnieuw de beste scratch speler was. Derde Cees van de Bovenkamp met 112/72 met 38 Stableford punten en Cees heeft hiermede ook zijn handicap verbeterd. Het CBA was 0.
De neary was voor Gerard Siemerink en de second neary ging naar Hans Ouwehand. Jeroen Winterink heeft als enige een birdie gescoord.

Zoals al gemld, een hole-in-one door Alfons Esman.
Volgende week is de heren invitatiewedstrijd met invitees buiten de eigen club. Het bestuur heeft al twee greenfee kaarten beschikbaar gesteld voor de gastspeler die dan het beste uit de bus komt.