Eerste maandbeker – én naar normaal?

De eerste maandbeker is zaterdag 15 mei gespeeld. De wedstrijd is bedoeld voor de betere spelers en toont ook dat Driene naast het recreatieve aspect ook plaats biedt voor de prestatieve kant.

Met deze eerste wedstrijd is een stap gezet naar langzamerhand terug naar normaal. Deze wedstrijd was al 18 holes, maar wel moest iedere flight op hole 1 starten. Binnenkort zullen shot gun wedstrijden weer mogelijk zijn en ook een nazit op het terras. Dat laatste dan nog onder strikte voorwaarden.

Ondanks de slechte weersvoorspelling is de maandbeker toch nog met zon en slechts af en toe een buitje gespeeld.
1e Martin Ros. Netto 62
2e. Alice Meijlis. Netto 65
3e Marianne Beke Netto 69

Liesbeth Meinen toont met de onderstaande foto de zon en tevens de dreigende lucht. Misschien heeft haar dreigendc vinger rechts op de foto de buien weg tegengehouden….