Informatie over de GCD-bridgedrives

ER ZIJN DIT SEIZOEN NOG VIER BRIDGEDRIVES

Beste bridge-minnende golfers en theeleden,

Zoals gebruikelijk spelen wij op één van de laatste vrijdagmiddagen van de maand onze drives. Daarbij bieden wij jullie, in samenwerking met ons restaurant, de mogelijkheid na afloop gezellig te blijven eten.

De resterende speeldata zijn de volgende:
16 december- 27 januari-24 februari- 24 maart

De bij de organisatie bekende bridgers krijgen 14 dagen vóór iedere speeldatum een uitnodiging per mail. Als je ook informatie wil krijgen stuur dan een mail naar Carole Zwartz (zie voor haar e-mailadres in Telegolf).

Voor alle duidelijkheid zetten we hieronder nog even een paar punten op een rijtje:

• Deelname is uitsluitend voorbehouden aan (thee)leden van GCD; de bridgecommissie kan leden indien gewenst helpen als zij nog een partner zoeken
  • Het maximum aantal deelnemende paren is 24; wanneer dit bereikt is worden paren in volgorde van aanmelding op een reservelijst geplaatst
  • Er wordt in principe gespeeld in een A- en een B-lijn
  • Het inschrijfgeld bedraagt telkens 5 euro per persoon
  • Voor de maaltijd achteraf zijn ook uitgenodigde niet-leden welkom EN alle andere leden

Hartelijke groet,
De GCD bridgecommissie