Kampioenen Strokeplay bekend

De strokeplaykampioenen 2019 zijn:

Jacobien Biesheuvel en Mart Schepers

Afgelopen weekeinde zijn de clubkampioenschappen strokeplay gespeeld. Deze wedstrijd ging over 2 rondes 18 holes. De eerste ronde werd gespeeld op zaterdagochtend. Na afloop stonden bij de dames Jacobien Biesheuvel en Elise Dorée samen met een gelijk puntenaantal bovenaan. Bij de heren ging Matthijs Morskate alleen aan de leiding. De tweede ronde werd gespeeld op zondagmiddag. In de strijd om het kampioenschap werd bij de heren Matthijs uiteindelijk ingehaald door Mart Schepers. Tweede werd Marco Pot die met een gelijk puntenaantal eindigde als ?Matthijs doch een betere nettoscore had. Bij de dames werd Jacobien Biesheuvel eerste. Zij versloeg uiteindelijk Elise Doree die tweede werd.
Ondanks de regenbuien kunnen we terugkijken op een geslaagd kampioenschap, mede door het deelnemersveld (10 dames en 23 heren).

Zie ook de pagina met nog twee foto’s.