Nieuwe hole 4/13 in gebruik vanaf 9 juni 2023

Beste leden,

Na veel inspanning van greenkeepers, baancommissie, bouwcommissie, bestuur en handicap- en regelcommissie doet het ons deugd dat we U kunnen meedelen dat vandaag de nieuwe hole 4/13 in gebruik wordt genomen.

De ngf heeft na de meting en rating de nieuwe courserating vastgesteld en de daarbij behorende handicaptabellen gepubliceerd. Deze nieuwe tabellen zijn inmiddels in proware en de golf-app opgenomen. Vandaag kunnen deze nieuwe tabellen ook in de hal van het clubhuis worden geraadpleegd.
Helaas zijn de nieuwe kaarten nog niet gereed. Aan het ontwerp van de kaarten wordt momenteel de laatste hand gelegd. Totdat de nieuwe kaarten gereed zijn zullen we werken met kopieën van de oude kaarten en een inlegvel met de nieuwe afstanden en de aangepaste stroke-index.
Doordat we nu een par 72 baan hebben is de marter-route komen te vervallen.
We hopen dat U veel plezier zult beleven bij het spelen van de nieuwe uitdagende par 5 hole.