Programma GOLFWEEK en inschrijven

De wedstrijdcommissie meldt aan de leden van onze Golfclub Driene het volgende:
Na het uitbundige succes van de LUSTRUMGOLFWEEK van het vorig jaar, verwachten wij ook dit jaar weer een grote deelname aan de wedstrijden. Voor de goede orde hierbij nog een paar opmerkingen.

1. De inschrijving voor alle wedstrijden start vrijdag 7 juni 2019,
    om 10 uur ’s morgens.
  2. Inschrijven kan voor maximaal 2 personen.
    uitzondering: voor de invitatiewedstrijden op woensdag (senioren mixed) en donderdag (donderdagbeker) kunt u voor 2 koppels inschrijven.
  3. Alle wedstrijden worden ingedeeld door de wedstrijdcommissie.
    uitzondering: bij de genoemde invitatiewedstrijden is het mogelijk om aan te geven met wie u in de flight wilt.
  4. Gasten graag opgeven met vermelding van naam, hcp, m/v.
    De mixed seniorenwedstrijd is – ook voor gasten – vanaf 50 jr.
  5. Alle informatie over een wedstrijd vindt u bij de wedstrijden; onderaan het overzicht van iedere wedstrijd staat een apart blokje met “aanvullende informatie”; gelieve dat óók te lezen!!
  6. Op tijd aanwezig zijn, dwz. een half uur vóór de wedstrijd, geldt in de golfweek vanzelfsprekend ook!
  7. LET OP: de dinsdag senioren 70+wedstrijd is veranderd!
    We hebben de leeftijd verhoogd naar 75+ !!!
  8. Tijdens de golfweek vervallen álle reguliere wedstrijden.

Het complete programma kan worden gedownload: Uitnodiging Golfweek 2019.