Vacature greenkeeper is vervuld

Per 1 januari is een nieuwe greenkeeper in dienst getreden. Wij wensen hem veel succes en werkplezier.

De tekst van de vacature:
In het prachtige Twentse coulisselandschap ligt de bijna een eeuw oude golfbaan van Golfclub Driene. Deze mooie 9 holes baan behoort tot de top van Nederland.
Wij zijn op zoek naar een persoon met groene vingers en goede vaardigheden met machines. Ben jij de man of vrouw die we zoeken om onze vacature voor greenkeeper in te vullen?
Het greenkeeperteam is verantwoordelijk voor het onderhoud op en rondom de golfbaan. Je bent dagelijks bezig met maaien van tees, fairways, greens, het verzorgen van bunkers, paden, de waterhuishouding, de beplanting, natuurelementen en boswerkzaamheden. Het werk op onze golfbaan is gevarieerd en soms onvoorspelbaar. Daarom vinden wij het belangrijk dat je je verantwoordelijkheid neemt en flexibel kunt zijn wanneer dat nodig is. Ons greenkeeperteam krijgt veel vrijheid in het inrichten van hun eigen werkzaamheden om een goede uitstraling en een goede kwaliteit/bespeelbaarheid van de baan te behouden. Het nemen van initiatief wordt gewaardeerd. Bovenal is het vak greenkeeping een teamsport, waarvoor een collegiale instelling onmisbaar is.
Golfclub Driene vraagt:
• Handigheid en of ervaring met maaimachines
• MBO werk- en denkniveau
• Affiniteit met bosbeheer en ecologie
• Communicatief vaardig en representatief.
• Gemotiveerd om te leren en te ontwikkelen
• Bereidheid om in het weekend kort te werken.
Golfclub Driene biedt:
• Een fulltime baan, parttime is bespreekbaar
• Een afwisselende en verantwoordelijke baan
• Ontwikkelingsmogelijkheden
• Wij volgen de hoveniers cao
Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mail met motivatie en achtergrond naar info@golfclubdriene.nl. (reageren is mogelijk tot 1 december 2022)
Mocht je nog vragen hebben dan kun je eveneens een mail sturen naar info@golfclubdriene.nl. Wij nemen dan telefonisch contact met je op.

Vacature greenkeeper Golfclub Driene