Zondag 8 juli Pro-Am – schrijf nu in

Op maandag 9 juli speelt de Senior Tour op onze baan. Veel seniors hebben goede herinneringen aan onze baan, bijvoorbeeld omdat ze de Twente Cup hebben gespeeld. Een van de deelnemers heeft zelfs als kind nog in ons clubhuis gewoond.

Zondag 8 juli spelen 13  Pro’s de Pro-Am.

Zij vormen met drie amateurs een flight van vier. Er kan worden ingeschreven als team van drie  of als ‘losse’ speler. De handicapgrens is 36. Aanmelden via kenschede@live.nl . Het inschrijfgeld van € 40 per persoon voor negen holes (of € 120 als groep van drie) moet vooraf worden voldaan op:

IBAN NL98 ABNA 0407 8322 89  ten name van Golfclub Driene Hengelo onder vermelding van Pro-Am.

De pro’s lopen twee keer negen holes, zodat maximaal 26×3 = 78 leden kunnen worden geplaatst. Inschrijven voor twee keer negen holes (2x € 40) kan, maar bij overtekening wordt slecht één keer negen holes toegekend. En VOL IS VOL.